Fotoinspiration

Publicerat den Uppdaterat den

Jag tror att jag börjar sakna min kreativa sida, som inte fått mycket utlopp på sistone. Nu må jag och kreativitet förvisso inte vara en sådär strålande matchning. Jag är inte så konstnärlig av mig, och har sällan ro att sitta och pyssla några längre stunder. Förra hösten tog jag mig tid att måla, pyssla, dekorera och allt möjligt, och det gav mig väldigt mycket även resultatet varierade.

För tillfället har jag ett enormt sug efter att inreda lägenheten (ganska onödigt att göra nåt ordentligt just för tillfället, dock), styla lite, och fotografera! Fota tycker jag är otroligt kul, det är absolut det jag tar mig tid för oftast (när det gäller kreativitet alltså) och som jag i alla fall inte är helt dålig på.

De senaste dagarna har jag letat inspiration, läst på om tekniker osv. Och fotat, såklart. Tyvärr är det väldigt oinspirerande väder för tillfället…

Skulle väldigt gärna bli duktigare och lära mig mer! Till våren får det kanske bli någon fotokurs.

fjällen, kattungar och mexiko försök 2 360

Tanzania 1454

En reaktion till “Fotoinspiration

    tokbuffy sade :
    30 januari, 2013 kl. 10:47

Lämna en kommentar