Så var februari till ända

Publicerat den Uppdaterat den

Dags att gå igenom målen och utvärdera.

Sigge
– Tävla agility i Knivsta
Check! Och det med bra känsla! (se separat inlägg).
– Börja lära in ”gå runt pinne” till nya freestyleprogrammet
Ja, påbörjat men inte färdigt.
– Fortsätta med fysträningen
Ja, men jag hade velat göra det mer och fortsätta med 3 pass/vecka. Skärpning!
– Träna platsliggning minst 3 pass/vecka
Nej. Platsliggning har vi tränat, men inte 3 pass/vecka.

Stoja
Börja valpkurs
Check! Jättenöjd.
– Jobba på hundmöten
Nja. Klart att vi har jobbat på dem men inte tillräckligt. Fick nya tips igår som jag håller på att testa.
– Få till en bra utgångsposition och börja med vändningar
Nej. Hon kan utgångspositionen med target men inte utan. Har inte testat vändningar.
– Lära in ligg.
Ja, även om jag inte är helt säker på signalkontrollen än.

Övrigt hundrelaterat
Clinic i fotgående
Check, väldigt givande!

Jag själv
– Genomföra tjejvasan
Check! =D
– Skriva papper på ny lägenhet
Nej. Vet inte ens själv vad det är som tar sån tid, men förhoppningsvis får vi besked snart.
– Ha möte med Twinschool för att diskutera upplägg för nystarten.
Flyttat till kommande helg.
– Avgå från ÖKHs styrelse
Ja, men vi ska ha ett extrainsatt möte för att besluta om klubbens framtid.
– Göra bra ifrån  mig på jobbet
Ja, jag ger mig själv godkänt =)
– Fortsätta söka biologrelaterade jobb
Ja
– Påbörja en internetkurs
Ja

Lämna en kommentar